неделя, 28 октомври 2012 г.

РЕЦИКЛИРАНА КУТИЙКА ЗА БИЖУТА

Ехо, пак съм тук и вече реших какво ще покажа този път! Онези, които редовно следят блога ми, знаят, че много обичам да рециклирам - точно такова е и днешното предложение!
Кутийката за бижута всъщност беше кутия от шоколадови бонбони, но интересната й форма ме накара да я запазя. Облечена е с най-обикновена хартия за опаковане на подаръци, отгоре е лакирана с декупажен обикновен лак и напукващ лак. На места съм мазнала със златиста боя, за да я патинирам леко.
Ръбът е подлепен със златен ширит, отгоре има декоративни камъчета, роза от плат / купена е готова, не съм я правила! / със златисто шнурче и цветни пера. Долната част не се вижда добре, но на нея има залепена със силикон дантела. Идеята беше кутийката да добие ретро вид, сякаш е собственост на някоя градска кокона... Затова на снимката съм добавила гердан с перли в същия ретро стил...
Както разбирате от казаното дотук, няма нищо сложно нито в правенето на кутийката, нито в рециклирането въобще... Изработила съм я преди повече от 6 години, но благодарение на лаковото покритие, няма промяна във вида й!!! Уверете се сами:

Малко фантазия, малко хартия и ... готово!

Няма коментари:

Публикуване на коментар