четвъртък, 4 октомври 2012 г.

ПРЕОБРАЗЕТЕ ВАЗАТА ЗА 5 МИНУТИ!

Аз май не съм писала скоро... Е, всяко нещо си има логична причина, така е и с моето забавяне, но се надявам скоро да наваксам с още някой интересен пост...
Вероятно днешната публикация ще бъде най-кратката, с най-малко материали и най-лесна по отношение на изпълнението - ако можете да пишете, значи можете да изпълните и това!
Тази ваза, която ще Ви покажа и обещах преди доста време, е най-обикновена, стъклена, но можете да работите и върху цветно стъкло, керамика и прочее гладък материал. Използвала съм контур за стъкло в сребристо и златисто, защото само такива имам. В художническите магазини се предлагат най-различни контури и с тях можете да сътворите наистина прекрасни неща!
Освен това, аз лично съм пробвала тези контури върху всевъзможни повърхности и се уверих, че с тях можете да направите наистина красиви допълнения към някоя идея - например да " състарите " съд, декупаж и други. В много от статиите ми тук съм използвала именно тези контури за стъкло и, като се замисля, май повече ги използвам върху други неща, а не толкова върху стъкло...
Както и да е - просто вземете вазата / или друг съд /, контурите и намислете идея. Започнете работа, без дори да рисувате отдолу с молив - просто бавно и спокойно рисувайте, все едно държите четка за рисуване. Не стискайте силно тубата, защото ще стане твърде плътна линия!
Аз декорирах моята ваза само с цветенца и листенца, но просто бързах, а и не исках да е твърде плътно покрито стъклото.
Тази ваза беше комплект с малък квадратен съд, също от обикновено стъкло. И той се получи много красив, но го подарих на човек, с когото вече не поддържам отношения и затова не мога да Ви го покажа. За съжаление, не всички мои творби са снимани и някои от тях наистина съм давала през годините на хора, които няма как да видя отново, за да снимам подарените неща...
Ето вижте вазата:

Лесно е, нали?
Виждам, че в рамките на изтеклия месец има голям интерес към бутилките, които съм поствала до момента. Затова реших следващия път да Ви покажа една бутилка, която е изцяло рисувана, без декупаж и други добавки. Много е семпла, изчистена, но където и да я сложа, изпъква с нежните си флорални мотиви или по-точно - бамбукови клонки. И при нея съм нанесла лек блясък от използвания тук златист контур. Но - това съвсем скоро! Засега - пишете, приятно ми е да споделяте мнението си и разглеждайте на воля!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар