сряда, 17 октомври 2012 г.

БУТИЛКА С БАМБУКОВИ КЛОНКИ

Браво! Не съм писала скоро, а интересът е доста голям, виждам, че ме посещавате често! Е, можете и по-често да пишете - обичам обратната връзка!!!
Ето и бутилката, която Ви обещах!!!
Използвах шише, което е матирано, но ако Вашето не е такова, съветвам Ви да използвате първо боя за матиране на стъкло, защото рисуването върху прозрачно стъкло ще погуби голяма част от ефекта на изобразеното...
Изпитах потребност да нарисувам бамбук, затова се спрях на този вариант. Рисувала съм с обикновени акрилни бои, само за отделните дялове на стъблото използвах златен контур за стъкло. Честно казано, не съм си купувала бои за стъкло, но предполагам, че с тях ще е по-ефектно! Аз обичам акрилните бои и мисля, че и те свършиха добра работа върху бутилката...
Около клоните съм нанесла лека светлосянка с помощта на гъба и силно разредена боя в бежово. След изсъхването повторих сянката отново с гъбата, но този път използвах силно разредена златна боя, просто за блясък.
Всичко е добре лакирано, разбира се -  може би сте забелязали, че нещата, които изработвам, обичам да са лесни за поддръжка, т.е. почистване. Просто не мога да понеса мисълта, че ще вложа труд и творчество в нещо, което после ще събира прах, без да мога да го почистя...
Стига толкова - няма какво повече да кажа - от лесно, по-лесно... Просто се въоръжете с търпение и различен размер четки! Успех!
Ей, под секрет, да Ви кажа - не е нужно да е сложно, за да е ефектно!!! Вижте:

Наистина стои добре върху кухненския шкаф!
Този път няма да се ангажирам с пост за следващия път, нека да е изненада! До скоро!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар