петък, 24 август 2012 г.

ДА РАЗНООБРАЗИМ СКУЧНАТА ТЕНИСКА

Отпуската свърши и свикването с ходене на работа, проблеми, ангажименти и други подобни   " ежедневни хубавинки "  отнема доста време! Затова днес избрах да Ви покажа нещо весело и оптимистично, за да забравим за малко края на отпуската и наближаващия край на лятото.
Преди време дъщеря ми започна да носи често една чисто черна тениска, класически спортен модел. Често се мръщех като я видя с нея, защото не мисля, че този цвят е подходящ за деца. За да бъде хем вълкът сит, хем агнето цяло, както казва една народна мъдрост, реших да я изрисувам с нещо свежо - така ще може да я носи, без това да ме дразни и ще ни спести разправиите относно черния цвят! Речено - сторено!
Изчаках дъщеря ми да излезе навън с приятелите си и се заех с промяната на скучната тениска - избрах интересен мотив, взех текстилните бои и се хванах за работа. Поставих в блузата дъска за рязане и я опънах добре, за да няма гънки. Следвайте собствената си фантазия и направете своето творение така, както Ви харесва! Спазвайте указанията за употреба на боите, за да бъде трайна творбата Ви!
Аз ползвах три нюанса розово - тъмно, блестящо / не се личи на снимката! / и светло, което е подходящо само за светли тъкани, но на мен ми послужи за оформяне на светлосенките. Контурът е направен с набъбваща розова боя.
Детето толкова си хареса тениската, че я снима с телефона / сигурен белег за одобрение при тинейджърите! / и доведе половината си приятелки да им я показва у дома!
Ето я и нея:
Дъщеря ми често използва тази фраза, затова избрах именно нея за блузката й! Вляво на снимката е опит за подпис на автора, т.е. мой артистичен подпис...

Няма коментари:

Публикуване на коментар