понеделник, 30 юли 2012 г.

Шише с морско настроение

Ето ме отново! Не съм писала известно време, защото... съм в отпуска. Ако се чудите каква е връзката, ще Ви споделя, че май по-лесно планирам дейностите си, когато имам строго определен режим, т.е. съм на работа. Изглежда при мен отпуската изпълнява името си до съвършенство и просто ме ОТПУСКА - няма как да поставя ударение в текста, но съм сигурна, че ме разбрахте...
Както и да е - да се върнем към изкуството. Днес искам да Ви покажа нещо, което бях забравила - едно морско шише, което изработих преди повече от 5 години и скоро открих в един шкаф на вилата ни. Радвам се, че не съм го изхвърлила, така имах възможността да го снимам за Вас.
Шишето е най-обикновено бирено, дори не е стъклено, а от пластмаса. Облепила съм го с техника декупаж с изрезки от разни летни брошурки - снимки на пясък, море, миди. След лакиране и съхнене, придадох лек блясък  в златисто. С помощта на топъл силикон облепих бутилката с мрежа от плодове в син цвят, мидички и охлюви, запазени от някоя почивка на морето. Горната част е обвита плътно със сезал или там както се нарича. Тук-там върху съхнещото лепило съм посипала истински морски пясък.
Ами това е - от лесно, та по-лесно и много бързо! Можете да го направите заедно с децата си, защото наистина е елементарно, само ги пазете от силикона!
С подобна бутилка можете да декорирате балкона, градината или дома си, а ако програмата Ви за лятото не включва почивка на море, тази прекрасна творба ще Ви даде поне за кратко усещането, че сте там, чувате плясъка на вълните, усещате пясъка под краката си, чувствате слънцето по кожата си ...
Настроихте ли се? Хайде сега се хващайте на работа и си направете това морско шише!

Ех, морето...
Обещавам следващата публикация също да е на морска тема - един още по-лесен свещник, който съм изработила горе-долу по същото време като това шише и също открих на вилата. Но - подробностите ще научите другия път!

Няма коментари:

Публикуване на коментар