събота, 7 юли 2012 г.

ВРЕМЕТО Е ЗАБАВНО, УСМИХНИ СЕ НА ВРЕМЕТО, ВРЕМЕ ЗА ЗАБАВЛЕНИЕ ИЛИ ... ПРОСТО ЕДИН ЗАБАВЕН ЧАСОВНИК

Това е най-дългото заглавие от всички досегашни публикации! Но за сметка на това, самият пост ще е много кратък, а онова, което ще Ви покажа  - лесничко и простичко за изпълнение.
Става въпрос за един часовник, който направих за съпруга ми. Преди година и нещо смени работата си и се оказа, че в новия офис си няма стенен часовник. В моя офис имах един неизползван, но с реклама на лекарства, което за мен е много неприятно - всеки път, когато погледнеш колко е часът, циферблатът ти напомня кое лекарство ефикасно ще те отърве от някоя болест.. Нелепо!!! Затова реших да преработя глупавия часовник в нещо много лично и забавно, за да може съпругът ми да се пренася за миг у дома или просто да му е забавно, когато погледне часовника.
Разглобих часовника и подмених циферблата с розов картон, твърд, за да не се огъва. С декупаж залепих две забавни овчици от носни кърпички на часовете 3 и 9, а на мястото на 6 и 12 сложих слънчогледи. Затвърдих цветовете им с акрилни бои, а в центъра на часовника написах с акрил: Have a nice day, Niki!
Какво следва? Ами сглобете часовника и просто се забавлявайте с времето - то няма как да Ви отегчи  или да тече бавно, защото ще поглеждате часовника с удоволствие вместо с тревога!!!
Уверете се:
СЪПРУГЪТ МИ ТВЪРДИ, ЧЕ ГО ГЛЕДА С УСМИВКА! ДАНО СЪМ ДОПРИНЕСЛА ВРЕМЕТО В ОФИСА ДА ТЕЧЕ ПО-БЪРЗО...

Няма коментари:

Публикуване на коментар