неделя, 29 април 2012 г.

КУТИЯ ЗА СПАГЕТИ

Нещо не ми се спи тази вечер и се сетих, че скоро не съм писала нищо в блога. Реших да Ви покажа нещо, което няма да изненада онези, които ме следят редовно, защото съчетава две мои любими неща - декупаж и рециклиране.
Всъщност, все не си намирах по магазините кутия за спагети, която да ми хареса и да отговаря на обстановката в кухнята ми. Затова реших да си направя и то - като рециклирам. Хрумна ми да я направя от метална кутия от алкохол - от водка, по-точно. С помощта на акрилни бои и декупаж, се получи нещо доста интересно.
Лентите оформих с хартиено тиксо, а квадратчетата - едва ли ще го видите на снимката, за съжаление - придобиха релефен вид чрез притискане на едра марля върху току-що нанесената боя. Самият декупаж е направен със салфетка, а сенките около чашката - с тампониране с гъба, потопена в две-три бои едновременно, при което те се преливат и създават желания ефект. Естествено, всичко това е лакирано стабилно, за да се улесни почистването - знаете, че държа нещата да са практични.
Капачката на кутията е в тон с лентите, но за по-старинен вид, надрасках леко боята, преди да е засъхнала, като използвах четка с пластмасови и изключително остри косъмчета.
Е, стига писане - вижте я:

Лека нощ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар