събота, 21 април 2012 г.

Представям Ви - Галина!

Брей, че натоварена седмица беше!!! Два-три дни почивка за Великден, а после имах толкова работа, че съм с усещането, че работя без почивка от седмици!!! Както и да е - проблемът си е мой, но го казвам вместо извинение, че не качих обещаната подложка-кокошка цяла седмица...
Кръстих тази кокошка Галина - да ме прощават всички с това име - защото имам бегли спомени , че " галина " означава " кокошка ", май на италиански език. Тя ме придружи и в качеството си на асистент при участието ми в предаването на ТВ7, за което вече писах в предишен пост. Всъщност, изработих Галина специално за това участие - отне ми около 6-7 часа общо в два поредни дни. Не знам дали е много или малко, но просто понякога резултатът си заслужава усилията и в този случай мисля, че е така - леле, колко съм скромна...
При нейната изработка няма кой знае какво за обяснение - само много шиене. Тялото е шито на машина, всичко друго е ръчно ушито, че са ми малко трудно извивките и шиенето в кръг. Освен това " гребенът " и човката на кокошката направих от плат, подобен на велур, който се оказа много проблемен за машината и конецът постоянно прескачаше бодове, не знам защо се получи така! Самата подложка е сламена, купих я преди много време от един немски магазин. Вместо това може да се ползва някоя готова кошничка, която ни е омръзнала или друго подходящо сламено изделие. Галина е прикрепена към подложката с най-обикновен топъл силикон.
Цветовете са много свежи и приятни и в тази връзка искам да добавя, че Галина е 99% рециклирана - тялото е от детско одеяло, краката и крилете са от блуза на дъщеря ми, човката и гребенчето - от друга блузка, очите - от стара риза, копчетата на крилата са също от детски дрешки, ватата - от старо олекотено одеяло, само сърчицето е от чисто ново парче филц.
В крайна сметка Галина стана красавица и половина!!!
Хубавото на тази подложка е, че не е строго великденска и може ежедневно да се ползва като поставка за плодове, бележки или дори за мобилните ни телефони...
Ето я и моята красавица - кокошката Галина:

Вижте - има си дори сърчице!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар