петък, 23 март 2012 г.

Още декупаж

Е голяма страст ми е декупажната техника! Искам да Ви покажа първия ми опит да използвам лак за напукване - една малка романтична кутийка за бижута.
На снимките няма да се види напукването, но съм ползвала лак " тип паяжина ". Картинките са изрезки от списания - има и отвън, и отвътре, като вътрешната е нагласена так, че да се вижда през прозорчето на капака.
Признавам си, че не е нещо особено, но аз си я харесвам, защото беше първа проба за напукване и към онзи момент - преди около 2-3 години - бях напълно удовлетворена от резултатите!
 Изкушавам се да внеса промени във вида на кутийката и да я усъвършенствам малко, но засега все правя нещо друго и не ми остава време...
На този етап можете да я видите в този вид, а ако я променя - ще кача и новата й визия!

Пилета и рози - няма нищо по-романтично...

Не е съвършена, но все пак се получи добре...

Няма коментари:

Публикуване на коментар