сряда, 14 ноември 2012 г.

РИСУВАНИ КАМЪНИ

Ето ме пак! Първо искам да благодаря на всички, които по една или друга причина са посетили блога ми - миналата седмица блогът стана на 1 годинка и съм изумена от броя на хората, влезли тук! Благодаря на всички!
Вероятно всеки, който се интересува от ръчно изработени вещи и сувенири, е срещал из интернет пространството красиви рисувани камъни. Аз съм виждала такива красиви и реалистични изображения, които са просто съвършени! Но не всеки, дори не всеки хендмейкър е и добър художник, затова реших да Ви предложа един интересен, но същевременно опростен вариант на тези рисувани камъни.
Необходими са Ви подходящи камъни, черна или друга акрилна боя-лак / да не е матова /, прозрачен лак от художническия магазин, изключително тънка четка и търпение.
Моят камък краси бюрото ми в офиса, подарила съм такива и на други хора и дори дъщеря ми изработи свой собствен камък! Намерете си предварително подходящо изображение, което в моя случай е китайски йероглиф за хармония, извадих го от интернет / понеже не съм особено доверчива, проверих символа на няколко места, за да съм сигурна, че това, което изписвам отговаря на истината! /.
Можете първо да нарисувате с молив избраното изображение или да рисувате директно с боята. Взимайте съвсем малко боя и пишете като истински древни калиграфи, можете да съчетаете изписването на символа с медитативна визуализация на значението му, за да му предадете свой собствен енергиен код...
От едната страна съм изписала йероглифа, а от другата - значението му на моя език, за да си припомням лесно кой камък с каква енергия съм заредила! Разбира се, трябва да изчакате да изсъхне от едната страна преди да продължите работа. Когато е напълно готов, лакирайте целия камък, за да съхраните надписа.
Мисля, че всеки Ваш близък би се изненадал приятно от подобен подарък, особено ако го изработите специално за него! Можете също така да използвате някой минерал или полускъпоценен камък вместо обикновен, особено ако предварително знаете, че е свързан с определена емоция, чувство и т.н. - например ахатът дава дълголетие и можете на парче ахат да нарисувате символът за дълголетие; нефритът осигурява благополучие; розовия кварц привлича към Вас любовта и романтичните изживявания и т.н.
Идеята за минералите ми хрумна на по-късен етап, затова тук Ви предлагам моя " обикновен " камък с важната отметка, че според мен няма обикновени камъни - щом нещо в него Ви е привлякло и сте го взели в ръка, независимо дали е минерал или просто сте го извадили от някоя река - това е ВАШИЯТ камък и той няма как да е обикновен!!! Ето го и моя обикновен-необикновен камък, който избрах / или ме избра / сред хиляди други в една крайселска река...

Пожелавам хармония на всички - търсете я и я създавайте!
Намерете и Вие своя камък!

Няма коментари:

Публикуване на коментар