събота, 26 януари 2013 г.

БУТИЛКА С РЕТРО ВИЗИЯ

Обещах следващият ми пост да е отново бутилка и си спазвам обещанието! Макар че дадох това обещание доста отдавна, за което се извинявам - при мен декември и януари са доста претоварени в работата и това ме лишава от прекрасните мигове, които прекарвам тук с Вас! Все пак - благодаря на всички, които са посещавали блога ми, въпреки че не съм публикувала повече от месец!
Бутилката, която ще видите по-долу е сравнително малка, но ефектна. Изработена е с моята нова " тайна " техника, за която писах преди време - грунд, Ц200 и още нещо. Добавих още дантела, панделки, декорация, която падна от една обица и малко златист брокат. Цялата повърхност на бутилката съм лакирала, преди това съм положила различни тонове бежово-кафява акрилна боя с помощта на тампонче.
Именно дантелата прави ретро ефекта, а меките тонове на акрилната боя засилва романтиката и мен лично ме връща към черно-белите филми за любов, спокойствие и красота... Леле, как се размечтах нещо! Но - романтична или не - съветвам ви да си направите подобна украса за кухнята например. Изключително лесно е и удоволствието от работата е точно толкова голямо, колкото от съзерцаването на резултата!



Няма коментари:

Публикуване на коментар