вторник, 24 януари 2012 г.

Декупаж

Като бонус за това, че не съм писала скоро - ето още една публикация. Сложих набързо заглавие " Декупаж ", но това е по-скоро реставрация на шкаф с помощта на малко декупаж. Този шкаф е стоял дълги години в една канцелария на мой познат, после аз го ползвах 10 години за библиотека и шкаф за играчките на дъщеря ми и около 3 години за ТВ шкаф, махайки му гърба и един рафт. Е, пустия шкаф не мръдна толкова години и ми служи вярно! Вече ми беше писнало да го гледам, но ми дожаля да го хвърля, а никой не го искаше, затова беше обилно покрит с блажна боя в зелено. Страниците на шкафа украсих с прекрасни слънчогледи и пеперуди. Отново се спрях на любимия ми декупаж, но този път не използвах салфетки , а класическа декупажна хартия, тъй като ми бяха необходими по-големи елементи, пък и салфетките не личат добре на толкова силен цвят.
Ето го и него: стария-нов шкаф!







Обещавам скоро да се върна на " реставраторска вълна " и да ви покажа едно малко стелажче за подправки, което също ми служи вярно вече 14 години, но отскоро е с нова визия...

Няма коментари:

Публикуване на коментар