сряда, 4 януари 2012 г.

Любимият ми часовник

Здравейте и през 2012 година! Пожелавам на всички, които посещават блога ми, новата година да сбъдне мечтите ви, да е здрава, мирна и успешна!
Този път искам да ви представя една от любимите ми творби, която направих преди няколко години, но я намирам за доста успешна, като вземем предвид, че тогава едва " прохождах " в изработването на сувенири и току-що бях открила света на декупажа.
Предварително се извинявам, но не успях да туширам отблясъците от лампата. Снимам все вечер, защото само тогава имам време и понякога това се отразява на качеството на снимките ми.
Това е часовник, изработен върху плоскост. Картината на циферблата е изрезка от списание за кулинария, тъй като часовникът бе предвиден за кухнята ми. Лепена е с техниката декупаж, включва и напукващ лак тип паяжина, а пукнатините са леко запълнени със златна боя.
Цифрите са рисувани със златен контур за стъкло, стрелките бяха черни, затова ги боядисах със същия контур.
Бързо, лесно и ефектно, почиства се без проблем.
любимият ми часовник с апетитни подправки

отново той, в целия си блясък

Няма коментари:

Публикуване на коментар