понеделник, 7 ноември 2011 г.

МОИТЕ СУВЕНИРИ 2


Имам още нещичко, което наистина не е на фокус, но вече е подарено и ми е трудно да го снимам отново. Нарекох го " Ябълково дръвче ".
Изработено е от малка керамична саксийка, която е грундирана с две ръце бял грунд. Отгоре залепих ябълки с декупажна техника, изрязани от подходяща салфетка. Саксийката запълних с парче стереопор, залепено със силикон, и в него забучих намазана с малко силикон лозова клонка. Стереопорът е скрит с мъх и изсушени треви, залепени с лепило.
В горния край на лозовата пръчка, отново с помощта на силикон, забучих стереопорено сърце, с острото нагоре. Покрих го отново с лепило и мъх, за автентичност мушнах изсушени " къдрички " от лоза. Отгоре е " кацнала " една дървена пчеличка. Ябълките са изработени от едри червени мъниста, а листата им - от много дребни зелени цветчета, които в един магазин продаваха за декориране на нокти, но при мен дойдоха с ново приложение... И листата, и самите ябълки са залепени за дървото със силикон, който, уверявам ви, е един много полезен помощник при изработка на сувенири.
Цялото дръвче стои много нежно, защото си има всичко като при истинските, но е високо не повече от 10-12 см. Ще се радвам, ако споделите мнение.

2 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте!!!!!! :) Аз съм свидетелка на това творческо създаване, защото аз съм дъщерята на жената, която с труд, усилия, напрежение, умора и какво ли още не, но тя го направи, защото този начин я кара да я разтоваря и успокоява след уморителния ден, който тя винаги има!!! Обичам те мамо и много хубави творби имаш!!!!!

    ОтговорИзтриване